Намирането на перфектния кандидат за свободна позиция във вашата компания често е като печалба от лотарията и за да осигури работата на този човек, той трябва да се съгласи да работи за вас. Това решение се основава до голяма степен на предложение за работа. И вероятно вашето предложение е напълно и напълно скучно за вашите кандидати.
Вашата обява за работа е ключът
Най-добрият талант ще търси най-добрите реклами. Ако вашата реклама изглежда и се чете като всичко останало, не се изненадвайте, ако кандидатите, които привлича, също са средни. Повечето от тези проблеми обаче могат да бъдат решени в началото на процеса на набиране на персонал, като се направи привлекателна обява за работа. Ето няколко съвета, които наистина ще ви помогнат да го направите:
Създайте последователно съобщение
Вашата репутация е всичко. Какво прави вашата компания толкова привлекателна? Защо вашите служители искат да идват на работа всеки ден? Какво чакат? Когато отговорите на тези въпроси, вие започвате да изграждате марката на вашата компания и да я направите по-привлекателно място за работа.
Определете своята мисия и се придържайте към нея
Вашата фирмена култура, вашата мисия, вашата визия трябва да привличат служителите, които търсите, като същевременно отблъскват тези, които не отговарят на вашата култура. Мисията, визията и основните ценности на вашата компания са месото и картофите на вашата фирмена култура. Когато се чувствате уверени, че знаете и разбирате какво отличава вашата компания, можете да привлечете кандидати за работа, като споделите тайните съставки на вашата компания чрез публикация.
Показване на вашата (възможна) кариера
Бъдещите служители искат повече от добра работна среда. Те също така търсят възможности и ползи, които са по-добри от това, което получават в настоящата си роля. Ако сте по-малка компания, може да мислите, че не можете да се конкурирате с големите бизнес възможности, но ако си представите идеалния екип, който искате да имате, и се идентифицирате с това, което те ще търсят, просто може да уцелите нещо. Покажете на кандидатите колко могат да израснат във вашата компания, дори и на начални позиции.
Вдъхновете се с работното място
Какво ще правят? Как ще променят света в тази позиция? Тези неща трябва да са ясни и присъстващи на работното място. По този начин кандидатът вече може да се почувства вдъхновен да работи с вас от първата секунда.
Дайте честно описание на свободната работа
Искате ли да си губите времето и да карате другите също да губят своето? Не става въпрос само за това да заинтересувате възможно най-много кандидати, но и за хора, които може да имат истински интерес да работят с вас, за да проведете интервютата. Следователно искреността и яснотата трябва да бъдат основни ценности при описание на предлаганата работа. Което ме води до друго.
Източник: Намери работа – Обяви за работа